21 Kasım 2015 Cumartesi

1 Peri Masalı # 1

Hala bir adın olmadığı için sana ''peri ''diye seslenmek istedim.Benim küçük bir peri'm olacaksın sonuçta,varlığını hala bazen içselleştiremediğim.Belki kaybettiğim diğer peri'mden mütevellit bu ruh halim,belki son dönemde yaşadığım olumsuzluklardan,ama biliyorum ki iyi gelecek bana varlığın,güç verecek,sıcacık saracak içimi,tıpkı Deniz'de olduğu gibi..



Yaklaşık 24 gün var diyor uygulama dünya'ya gelmen için..Heyecanlıyım,karışığım belki de biraz korkuluyum hatta..Yine,yeniden aynı ama belki bambaşka şeyler yaşıyacağım..Mis kokular eşliğinde ayılacağım acılardan,duygudan duyguya geçiş yapacağım.Ve hala yüzünü defalarca görmeme rağmen o merakla şaşkın şaşkın sana bakıyor olacağım..Deniz'in adına istediklerim gibi,senin adına istediklerim de bitmeyecek hiç.Herşeyin en iyisi,güzeli sizlerin olsun diye çabalıyacağım mesela.Sonra hangi kitabı alsam?Nerelere götürsem? 2'siyle nasıl baş etsem? diye soracağım yine kendime bol bol..

Ama biliyorum ki güzel günler bekliyor bizi..Belki başta bol koşturmacalı,yorucu olacak sonrasında ise kesinlikle çok çok eğlenceli..

İyiki varsın minik peri,iyiki geliyorsun,kendi hikayeni yazmaya,hayatımıza yepyeni bir renk olmaya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com