22 Kasım 2015 Pazar

Uzun Zaman Sonra..1 Deniz Masalı # 3..

Deniz'im..



Deniz yüreklim..Senin adına yazacak o kadar çok şeyim var ki,burda hangi birinden,nasıl başlarım bilemiyorum,ama varlığını öğrendiğim ilk andan itibaren sana yazdığım günlüğüm neyseki arayı kapatıyor.

Şimdi 32 aylık'sın..Kısa süreli bir anaokul deneyimin oldu.Şimdilik ara verdin gibi düşünüyorum.Eve bir kardeşin gelecek olması seni evde ilgisizlik olarakmı etkiler? yoksa evden uzaklaşman sonucu üzülmen,kırılman olarakmı? bilemiyorum.Açıkçası kafam bi hayli karışık bu konuda.Hem sana yetememekten,hemde seni ötelemekten korkuyorum.Galiba şimdiden ikiniz arasında kaldım :( Ve bu iyimi? kötümü? kestiremiyorum..

Sen kitap okumayı çok seviyorsun ve resim yapmayı,sonra arabaları,kamyonları,uçakları,dinozorları..Ama bebekleride seviyorsun..Mesela hemen her gün ısrarla anne-bebek ansiklopedi'sindeki bebek resimlerine bakıp bakıp seviyorsun onları..Sonra karnımı seviyor,kardeşimm diye öpüyor,hatta çak yapıyorsun :) Konuşman epey ilerledi,olmadık zamanlarda olmadık şeyler söyleyip büyük şaşkınlıklar yaratabiliyorsun mesela..Şarkı,reklam ezberlemekte de üstüne yok.Gülüyorsun,eğleniyorsun hayatı keşfediyorsun ama sanki hep bi yanın Deniz gibi hüzünlü..Masmavi deniz'ler gibi bir sürü sürpriz saklıyorsun içinde ve bir sürü hüzün herhalde..

Yüreğinin o naif yanı işte beni en çok etkileyen.Tüm Dünya'yı karşıma alırım senin için gibime geliyor,sonra korkuyorum.Hem o naif yüreğin bu hayat denilen oyunda çok incineceğinden,hem de o günleri görememekten..

Galiba toz kaçtı gözüme..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com