6 Aralık 2015 Pazar

Mustela Maternite Serisi..Rahatlatıcı Bacak Jeli.

Mustela Maternite Seri'sini Sevgili Sosyal Anneler sayesinde tanıdım.Daha önce Mustela'nın bebek bakım ürünlerini deneyimlemiştik ama açıkçası annelere özel serisi hakkında hiçbir fikrim yoktu.Keşke olsaymış :)

Zira Deniz'e hamileliğimin son 2 haftasında,şimdi ise ondan daha önce yaşamaya başladığım sorun olan bacak çekilmesi/gerilmesi durumuna ilaç gibi geldi desem yeri.Hatta yeniden ağrısız,sızısız yürümek ne güzel bişeymiş desem abartmış olmam.




Seri içeriğinde birden fazla ürün bulunmakla birlikte,benim deneyimlediğimve hamilelik favorilerim arasına aldığım ürün ''Rahatlatıcı Bacak Jeli''.Mentol içeriği ile sürer sürmez vücutta soğuk ve ağrı dondurucu bir etki yapıyor,masajla birlikte düzenli olarak uygulandığında ise çekilme/gerilme hissi yok olup gidiyor.Benzer bir sorun yaşıyorsanız kesinlikle denemenizi öneririm.Ki Mustela ürünlerinin en büyük artısı sanırım hamilelikte kullanımı şüpheli bulunan hiçbir zararlı maddeyi içermemesi ve alerji riskini minimize etmesi.



 # Elimde bir de doğum sonrası kullanabileceğim ''Vücut Toparlanmasını Destekleyici Jel'' im var ama henüz o kısıma gelmediğimiz için deneyimleyemedim.Etkisini çokca merak ediyorum,bunun içinde heyecanla doğumu bekliyorum :) Ayrıca seri'nin diğer ürünlerinide edinip,topluca fikir beyan etmeyi diliyorum bakalım,kısmet :)

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Takip ettiğim bloglar arasında ekledim.
    Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. http://kadinmoda4.blogspot.com/
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

 

Blog Template by BloggerCandy.com