17 Aralık 2015 Perşembe

Bir Peri Masalı # 4..Mutlu Son..

Minik Peri'm..

Duru'm..

İsmine karar vedikten sonra sanırım bu sürecin en zor kısmı idi beklemek.Çünkü son zamanlarda geçmek bilmiyor gibiydi günler ve sen bunu hissetmiş gibi yine birden dahil olmak istedin ailemize.




Son kontrolümüz 9 Aralık'ta idi.Doktorumuz bu kontrolde hala kilo almadığını(son 3 haftadır 50 gram'dan fazla almamamıştın) ve suyunda azalma olduğunu söyledi.39.haftada olduğumuz içinse riske etmeden yarın yani 10 Aralık'ta doğumu başlatmayı önerdi.Biraz şaşkın,biraz üzgün,bolca heyecanlı olarak kabul ettim,çünkü en önemlisi sağlıklı bir şekilde aramıza katılmandı.Neyseki kapı süsümüz,anı defterimiz vs gelmiştide hastahane odamız tam istediğim gibi olacaktı :)

O gün herkes benim gibi bolca şaşkınlıkla karşıladı durumu ,sonrasında ise çanta hazırlama,evi düzenleme kısmı hızlıca halledildi.Gece 2'den sonra o da nasıl uyuduğumu bilmediğim bir uyku uyudum.Sabah erkenden hastahane yolundaydık baba'nla..


Hastahane'de heyecandan yerinde duramayan bir ben ve bugünün nasıl biteceğini hesaplayan bir baba'n vardı :) Rutin işlemler sonrası damar yolum açıldı ve suni sancı verilmeye başlandı.Saatler geçti,babaannen geldi,ama herşey stabil'di.Öyle ki hastahanede değilde ev gezmesinde gibi sohbet,muhabbet ortamı oldu hatta.Sonra halan,Deniz,anneannen ve Ece geldi ama senin geleceğine dair hiçbir işaret yoktu.Sancı serumunu sıklaştırdıkça sıklaştırdılar ama yok.bugün bitmez,bu kız'da gelmez diyordum artık :) Ve sonunda serum değişti,en yüksek dozdan karışmaya başladı damarlarıma.Galiba yavaştan birşeyler hissediyorum demeye kalmadı.Açıklık önce 3,sonra 4,sonra bir anda 7 cm oldu.Saat'te bu arada 16:00'yı yeni geçmiş gibiydi.

Son muayene akabinde doktorumuz bir anda doğumhane deyince sevineyim mi?bilemedim.Doğumhane'de yarım saat'e geleceğin konuşuluyordu.Doktorumuz acil bir ameliyata girip gelecekti yanımıza ama sen 10 dk anca durdun.Ben hala'nın elini sıkı sıkı tutarak,doktor ister gelsin ister gelmesin tutamıyorum daha fazla içimde diye haykırarak 2 ıkınma sonrası seni kucağıma aldım sonunda.Bu arada doktorumuz neyseki yetişti bize ama eldiven'ini takması ile seni eline alması arasındaki süre sanırım 1-2 dk idi :)

Bu da böyle bi doğum hikayesi işte..Fazla duygusal değil ama çok maceralı ve mis kokulu :)

İyiki Doğdun Duru'm..İyiki Doğdun Mis kokulum..

10 Aralık 2015 16:45
2800 gr/50 cm

* Varlığını öğrenmem hayatımın en büyük sürprizlerinden biriydi.Ve içimde sessiz ama azimle büyümende..İlk günden itibaren  hayranlık duyduğum kararlılığın,son haftalarda içimi acıtan beni terk edecek olma ihtimalin.Ve şimdi yanıbaşımda minicik suretin.Aşk kaç kere yaşanır bilmiyorum ama siz benim kalbimi 2 kere çaldınız,hemde tam ortasından bölerek..

4 yorum:

  1. Tebrik ederim, sağlıkla büyüsün...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun Gülincim, Anneli, babalı, kardeşli büyüsün... Ömrü sağlıklı ve uzun, bahtı açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler RUşen ablacım,o kadar sevindim ki yorumunu görünce :)

      Sil

 

Blog Template by BloggerCandy.com